Abnormals Frienz x7
Welcome To Hell

FAQ U┐ytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci Szukaj

ostrygi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abnormals Frienz x7 Strona G│ˇwna -> Regulamin
Autor WiadomoŠ
Juukla
Zaken



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 745
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 20:56, 08 Kwi 2014    Temat postu: ostrygi

nawet w ci─ůgu dnia.
[link widoczny dla zalogowanych]
z czystym sumieniem polecam! Hej Wszystkim.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale dzisiaj jest 4 dziec i zaczelam plamic krwaia...
[link widoczny dla zalogowanych]

ciesze sie że jest coraz wiecej zwolenniczek L [link widoczny dla zalogowanych] Dzieci tylko spały i jadły, nie płakały, nie marudziły...
Koszmar. Stary, sprawdzony spos├│b, i swego czasu du┼╝o mi da┼éy ─çwiczenia na nim. ALe po co podawa─ç tu osoby publiczne, przecie┼╝ one si─Ö cz─Östo odm┼éadzaj─ů u chirugr├│w, a te kt├│re nie - i tak s─ů o to pos─ůdzane. w┼éa┼Ťnie sobie przypominam tytu┼é, pozniej dam ci link z teledyskiem Proponuj─Ö, sta┼ée bywalczynie, je┼Ťli jeste┼Ťcie za, otworzy─ç nowy topik, na kt├│ry przeniesiemy nasz─ů rozmow─Ö. [link widoczny dla zalogowanych]
moja ginekolog powiedzia┼éa, ┼╝e nie ma ┼╝adnych przeciwwskaza┼ä, tymczasem ulotka m├│wi ca┼ékiem odwrotnie - po prostu nale┼╝y si─Ö wstrzyma─ç. Nie uzywam nigdy suszarki, a grzebien tylko po umyciu wlosow. Dlatego zawsze powtarzam,┼╝e najlepsze dzieci to s─ů do p├│┼é roku. Czy ktos jeszcze cos poleci? Nie uda┼éo mi sie przyj─ů─ç do tej pory 2L moze jutro osi─ůgne sukces. Czy kto┼Ť mo┼╝e mi co┼Ť poradzi─ç. ja mam blizne na twarzy pod okiem gdzies 3-4 cm taka wiocha kazdy sie na mnie dziwnie patrzy chcia┼ébym j─ů usun─ůc piesm mnie pogrs i mam teraz taki przypa┼é wchodzic na dwur ma ktos jak─ůs poade gdzie najlepiej sie skierowac mieszkam w zorach niewiece gdzie s─ů jacys specjalisci w zorach pomocy
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy┼╝by jaka┼Ť zwolniona fryzjerka wy┼╝ywa┼éa sie na by┼éym pracodawcy???
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja bym nie zapłaciła i tyle.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na to plaster hipoalergiczny przyklejam i jest git.
Trzyma─ç kciuki!

ogl─Ödnie powiedzia┼éam . [link widoczny dla zalogowanych] powiedzcie co o tym my┼Ťlicie bo naprawde jestem zak┼éopotana t─ů spraw─ů.
Naczyta┼éam si─Ö troch─Ö o L i M i mam pewne watpliwo┼Ťci... Powodzenia zycze i odawgi pierwszy krok najwazniejszy by zaczac cos robic,uswiadomic sobie kilka spraw 80 c i niby 38 rozmiar buhaaaaaaaaa tylko jak sie obudzilam.. prawo przyciagania? [link widoczny dla zalogowanych]
Czy wszystko jedno po drugim, aż padne? Od 16 powtorzen mowie sobie ze w nastepnych 4 dniach bedzie tylko o 2 powtorzenia wiecej ) (powiedzmy) .Policzylam ze obecnie robie ok. tez mi nowosc Ale wesołe przynajmniej tak czy tak jak ktos sie plaszczy na forum Sowińskiego 15 powiadasz ... Pa..pa Nie polecam teraz otwieram swój i tylko mój sklep i nikt nie będzie mi mówił co mam robić. U mnie juz nic sie nie zmieni, bo po prostu jestem juz za stara, ale ty nie mozesz rezygnowac, ty jestes jeszcze mloda, masz przed soba cale zycie.
ja jestem ...
Bo jest ona zależna nie tylko od danego przypadku ale też sposoby danego fizjoterapeuty, mysle, ze nie da się w jednym zdaniu jej opisać ani powiedzieć jak dugo będzie trwała.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wchodze tam dot ego biura a tam juz 4 kobitki siedza i sie naswietlaja, rozebralam sie usiadlam i no i ta Pani zaczela mi robic ten lifting, przyjemnie bylo, kawa ciostko, takie rozmowy z babeczkami, no i opowiadala ta Pani o tym co w danech chwili robi co do czego sluzy i o samym swietle w lecznictwie opowiadala, takze bylo swietnie, malo tego efekt po 30 minutach tego naswietlania, rewelacja, caly policzek mi sie uniosl, skora sie zrobila bardziej jedrna na twarzy, no jak w spa ale przyjemniej i tylko swiatlo i kosmetyki szwajcarskie bodajze...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak wiec mysle, ze zanim bedzie super, to minie z pol roku.
[link widoczny dla zalogowanych]
moze te tabsy mi nie sluza.
Moje propozycje:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bo w koncu treba jakos wygladac, nie????

My┼Ťl─Ö ┼╝e tym nie ma si─Ö co przejmowa─ç, a m├│j m─ů┼╝ m├│wi ┼╝e lubi okr─ůg┼éo┼Ťci i tyle. [link widoczny dla zalogowanych] uwa┼╝am za komplement okrzyk ''ale ona si─Ö dobrze trzyma!''ale to przewa┼╝nie dotyczy kobiet bardzo o siebie dbaj─ůcych,z makija┼╝em ,modnie ubranych,no ale um├│wmy si─Ö i tak nie wygl─ůdaj─ůcych 15 -20 lat m┼éodziej,ja jestem taka uparta bo mam prac─Ö akurat tak─ů,ze mam b.duzy kontakt z lud┼║mi i znam ich pesele-st─ůd moje wnioski,bo naprawde ,dziwne ,ze przez tyle lat nikogo nie spotka┼éam o kogo nam chodzi
Jak najlepiej przeplatać treningi? Pozdrawiam Hejka, Z tego co wiem jako jedyny na rynku. No i postanowiłam rozjanić nieco włosy, dwukrotnie juz robiłam balejaż na całej głowie , za pierwszym razem wyszły rudawe ale za drugim już blondzik ładny i teraz już nie mam czarnych tylko jasne [link widoczny dla zalogowanych]
Plusem jest tez to, ze pracuje w domu i mam dziecko pod okiem. Na forum s─ů wypowiedzi dotycz─ůce NIEPO┼╗─äDANEGO dzia┼éania LIDY i s─ů te┼╝ WYPOWIEDZI os├│b kt├│re ZAKO┼âCZY┼üY KURACJE-SCHUD┼üY i odstawi┼éy ju┼╝ tabletki uzyskuj─ůc po┼╝─ůdan─ů wag─Ö i nadal s─ů szczup┼ée- bez problem├│w zdrowotnych .My┼Ťl─Ö ,┼╝e zawsze znajd─ů si─Ö zdania ZA i PRZECIW bez wzgl─Ödu na RODZAJ DIETY. Moim zdaniem Beyonce jest pi─Ökna, 2 lata temu widzia┼éam jej zdj─Öcia zrobione z ukrycia, by┼éy to zdj─Öcia na pla┼╝y, wtedy figur─Ö mia┼éa idealn─ů, twarz zreszt─ů te┼╝. teraz choroba jest w stanie u┼Ťpienia i pierwotniak siedzi sobie nieaktywny w moich w─Öz┼éam ch┼éonnych na karku i w ┼╝adnym wypadku nie zagra┼╝a dziecku. Zaraz napisz─Ö Ci maila. Mi dok┼éadanie zrobi┼é taki nosek tak jak sobie wymarzy┼éam. CHyba, zeby sobie popatrzyl BO nic innego nie zrobi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dziekuje i pozdrawiam.

Kazdy normalny czlowiek liczy┼éby na dobra pogode ale ja po prostu w takiej sytuacji mam jeszcze gorszy humor, mam sama ┼╝al do siebie za to wszystko bo to z mojego powodu mam ta blizne bo oparzylam sie wrzatkiem kilkanascie lat temu a teraz p┼éace za b┼éedy z dziecinstwa ktorych nie bylam w stanie kiedys poj─ůc.
[link widoczny dla zalogowanych]
powiekszanie ust po przes wstrzykniecie aguamidu kosztuje 2 tys Polecam dobre sa bo mobilizuja i nie odpuszcza sie bo trzeba codziennie ─çwiczy─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
Lubi─Ö te┼╝ zoo w P┼éocku i w Oliwie, warszawskiego prawie nie pami─Ötam, zamojskie ┼Ťrednie (bo male┼äkie jest), w reszcie nie mia┼éam okazji by─ç dot─ůd.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Oszustka Bawi Cie to,ze ktos chcial pracowac?
[link widoczny dla zalogowanych]

Do zupy dodałam kiszonej kapusty ale chyba trochę za duzo bo za kwasna wyszła. [link widoczny dla zalogowanych] Nie mam pojęcia, chciałam się tego dowiedzieć od tinka85-85
to po co w tym trwa─ç? Stawki tez sa wyzsze niz w innych stanach, najnizsza to 7$. Ciesz─Ö si─Ö, ┼╝e si─Ö w ko┼äcu odwa┼╝y┼éam, posz┼éam i ┼╝e trafi┼éam na fajnego go┼Ťcia dzi─Öki kt├│remu nie boj─Ö si─Ö ju┼╝ ginekolog├│w a moja pierwsza wizyta nie b─Ödzie traum─ů ja rowniez mam te same pytania co post wyzej Nie pracuje ju┼╝ 5 lat w zawodzie i nie czuje si─Ö na si┼éach ┼╝eby stan─ů─ç znowu przy fotelu fryzjerski. [link widoczny dla zalogowanych]
Aby jego stosowanie przynios┼éo spodziewany efekt, trzeba poczeka─ç co najmniej 3 miesi─ůce, jednak poprawa b─Ödzie nast─Öpowa┼éa stopniowo, w miar─Ö coraz d┼éu┼╝szego przyjmowania suplementu. Witam, mam 30 lat, jestem osob─ů wykszta┼écon─ů i pracuje na bardzo dobrym stanowisku. m├│wi─ů, ze ludzie maj─ů zabki i si─Ö utrzymuj─ů. korzystam od niedawna i jestem zadowolona mam 22 lata nie wiem co sie dzieje ale one mi tez ciagle rosna!!!! ale jakos go obezw┼éadniam i potem daj─Ö do pod wod─Ö kieruj─Ö do g├│ry i siadam na niego i oddaje sie strumieniowi, niezle mna rzuca. te┼╝ porpos┼╝e zdj─Öcia
[link widoczny dla zalogowanych]
plany, plany, ppllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnyyyyyyyyyyyyyyyyy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie w domu czasem pojawiaj─ů si─Ö w┼éa┼Ťnie takie du┼╝e, czarne, no przera┼╝aj─ůce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Abnormals Frienz x7 Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright ę Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin